poniedziałek, 20 lipca 2015

Protest przeciwko CKE

Dzisiaj tj. 20.07.15r odbył się strajk w Warszawie przeciwko niesprawiedliwemu traktowaniu tzw. staromaturzystów. Przed Ministerstwem Edukacji Narodowej zebrała się grupa osób które zdawały maturę według starej podstawy. Osobiście mnie tam nie było, ale gdyby nie tak znaczna odległość na pewno bym tam zagościła. Również czuję się pokrzywdzoną jesli chodzi o maturę z chemii. I nie chodzi tu o narzekanie typu "ja zawsze mam najgorzej". Ale po prostu do chemii przygotowywałam się najlepiej jak potrafiłam i wiem że zrobiłam kawał dobrej roboty i nadgoniłam sporo materiału! Myślę że tego typu akcje są potwierdzeniem tego że coś naprawdę się dzieje i że nie jest to wymysł jednej jednostki. Taka różnica w poziomie matury z chemii odzwierciedla się potem w progach rekrutacyjnych gdzie osobom takim jak ja po prostu ciężej się dostać bo jesteśmy brani wszyscy do jednego wora i nie ma rozdzielności. Nie wspomnę już o tym że nowa podstawa miała mniej zadań a więcej czasu oraz dodatkową kartę z wzorami. Nie chcę się nad sobą użalać, ale niestety czuję się potraktowania niesprawiedliwie. Odzwierciedleniem tego wszystkiego są wysokie progi... Do tego zapewne takie strajki nic nie dadzą i sprawa niedługo przycichnie i wszystko wróci do normy, a osoby pokrzywdzone będą musiały radzić sobie same. Cóż chyba taka kolej rzeczy. A co wy myślicie o tegorocznych maturach?
Link do tego co dzialo się przed ministerstwem:
>KLIK<

2 komentarze:

  1. grrr sama najchętniej bym ich tam wszystkich rozszarpała :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A zawsze już tak będzie... taki kraj i tego nie zmienimy.

    Gap to year czy jak się to nazywa to dobra rzecz. I bardzo elastyczna zarazem.

    W ogóle- świetny blog. Ładniejszy od mojego :p
    Czy masz jakieś fb lub e-e-mail? Bo chyba nie można nic a nic do Ciebie napisać :(

    OdpowiedzUsuń